ade ku sayang sakit!!

adudududu,,
kemaren ayah ngsms bilang kalu adek kena step!!
tw kan step yang kejang-kejang gitu low gara-gara panas..
secara gitu kaget langsung nelpon c bunda..
ekh kagak taunya stepnya mah cuman bentaran centilnya tetep..
buktinya pas gy nelpon ma bunda c ade ngerebut hape truz ngomong-ngomong ga penting de di hape..
tapi seneng c, soalnya kalu fizah ngeliat ade step pasti de langsung nangis..
kata c bunda c, udah di bawa ke dokter, sekarang udah mendingan tinggal lemeznya ajj..
met sembuh ajj adeku sayang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s